EMMIE

fredag/lördag

Publicerad 2013-04-27 12:30:00 i my life,

hejhej, igår efter skolan så va jag nere på stan med Emellie och Julia ett tag till Emelie åkte hem och då gick vi och sov ett tag innan hon kom tilllbaka till oss med Tilda. Då fixade vi oss och sen drog till Mejeriet där Ison & fille va och spelade. Så kollade på dom och på Street gruppen som dansade. Efter så träfade vi Agaton och Alex.  Va uppe hos julia oså sen sov dom hos henne med alla vi 4. Idag vaknade vi vid 10 typ, gjorde frukost också sen drog jag hem. Har fixat mej och packat väskan och ska tillbaka till dom nu. Sen vid 5 så ska jag iväg och ha ett träning tills dansföreställningen på måndag. Sen åker jag tillbaka till dom igen tror jag. Nu ska jag typ åka snart så vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela