EMMIE

27 december

Publicerad 2013-12-27 22:12:00 i mitt hjärta <3,

Hej, bloggningen blir ju lite så där när nu när det är lov. Igår var jag med Oskar typ hela dagen för vi har hela 3 månader tillsamans. Vi åt lunch och va lite på stan. Sen myste hemma så sov jag där, idag tog vi en skön och lång sovmorgon och sen åt god frukost. Vid typ halv 3? så åkte jag ner till stan med Tilda en stund sen åkte vi hem till mej och kollade på Bratz och åt massa choklad sen kom Emelie och då åkte typ Tilda direkt. Nu har jag precis duschat och packat lite. Imorgon åker jag till Växjö med Oskar och hans familj. Vi ska bo eget hotellrum, äta så god hotell fruost, gå på stan och bara va och ha de bra tillsammans. Vi hörs♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela