EMMIE

Växjö

Publicerad 2013-12-31 01:27:17 i mitt hjärta <3,

Hej! Helgen i Växjö va jätte mysig och bra. Shoppade hela lördagen och på kvällen köpte vi god mat och åt på hotell rummet. Sen missade vi hotell frukosten.. :((( vi sov ut istället och sen gick till ett annat köpcentrum och shoppade lite till xD. Sen spenderade vi flera timmar till sporthallen där för att kolla när Oskars lillebror spelade innebandy! Kom hem sent då sov min älskling hos mej ❤️ Idag har vi bara tagit de lugnt hela dagen. Ska sova snart, imorgon eller ah det är redan idag så fyller jag ju år. Så jag firar in det nya året och min födelsedag med mina underbara vänner och pojkvän❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela