EMMIE

överaskning

Publicerad 2013-05-30 22:29:00 i my life,

Hej, har ju inte bloggat på ett par dagar men har inte hänt så mycket ändå. Men måste börja med att säga att jag har klarat mitt förarintyg! Gått i intensivkurs så nu i söndags hade jag prov oså körde jag båt. As glad! 
Igår så va jag först nere på stan en stund, sen åkte jag och handlade jordgubbar och choklad och sen åkte hem till julia. La oss på hennes altan och åt de. Sen åkte vi ut till stallet. Red ut i skogen och gick ganska bra! Sen på kvällen träffade vi Anton, Richard och Alex. Va i stan oså sen kom vi hem vid 11 tiden och då somnade vi direkt. 
 
idag så gick jag och julia upp vid 6.. och gjorde frukost på sängen till hennes mamma som fyllde år idag. sen gick vi och la oss igen, sen hade vi spex i skolan sen efter åkte jag med tilda hem ett tag innan jag fick med henne hem till mej ett tag, undertiden så fixade Julia, Becca och  Sally ute i tildas frigebod med massor ballonger och en jätte fin tårta och pressenter. Så när vi kom tillbaka så överaskade vi henne. Kul för hon förstod verkligen ingen ting vad vi höll på med! Sen gick vi ner till vattnet och tog lite kort och hade tårtkrig! hahah 
åkte sen hem och duschade och nu ska jag snart sova, imorgon ska vi ha någon tidsresa bak till 1907. Så ska leva för en dag som dom gjorde då. 
Hörs imorogn♥
 
alla bilder från tildas blogg som jag tog förut( förutom den jag är med då hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela