EMMIE

my day

Publicerad 2014-08-25 23:11:04 i my life,

Hola, hade bland annat min första spanska lektion idag på väldigt länge. Hoppas jag lär mig mer den här gången! 
Jag började för dagen med historia vid 11, sen hade vi håla i tre timmar. Då åkte jag ner till stan med Emelie och Emma innan vi hade våran sista lektion som då var spanska. Slutade lite efter 4, då var jag med Elin och Tilda innan jag mötte upp Oskar och hans familj på gingner. Gott och mysigt. Nu ska jag sova, har sovmorgon imorgon igen så ska ta igen lite sömn tänkte jag. Godnatt
fick med mig dessa från stan idag. Älskar dom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela