EMMIE

ÅRS LISTA 2014

Publicerad 2014-12-27 22:30:00 i my life,

Beskriv 2014 med tre ord. stressigt och kul

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Haft ett jobb och börjat på gymnasiet xd

Vad är din största framgång 2014? Att jag har tjänat mina egna pengar 

Hur har ditt 2014 varit? Det har varit bra :d

Blev du kär i år? Bara mer kär i samma person från 2013

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? inget speciellt 

Bästa köpet? mina uggs 
 

Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag har så undebara vänner och familj

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? Rude, Classic och Cheerleader 

Vem har du umgåtts med mest? Oskar, Emelie, Tilda, Elin , Tove

Platser du besökte för första gången under 2014? kap verde

Har du haft ett förhållande under 2014? ja<33

Vart reste du under 2014? Italien, kap verde och danmark

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? En skola som ej är så stresig och som jag klarar av bättre.

Vad gjorde du på din födelsedag? har inte haft min födelsedag än..

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?  Inget speciellt tror jag inte

Vem saknade du? Tove!!

De bästa nya människorna du träffade?  Nya människor jag har lärt känna är bland annat bella och några bra tjejer i hera.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015? 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2014-12-27 22:51:23

Trevlig lista!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela