EMMIE

måndag

Publicerad 2014-03-24 21:40:00 i Vänner, mitt hjärta <3,

Helgen spenaderade jag med min älskling. Vi var ute på hans landställe i eksjö som var hur mysigt som helst. Vi åkte ut ganska direkt efter skolan i fredags. Kom fram runt 7 tiden då kollade vi runt lite och sen åt as god middag! Somnade sen tidigt, i lördags gick vi upp ganska tidigt och tog en promenad. Som helt plötsligt blev så lång att vi var borta 3 timmar och tillslut fick Tony komma och hämta oss för att vi inte orkade gp tillbaka hahah. Sen har vi bara tagit de lugnt, och hjälpt hans pappa med att klyva och stapla massa ved. Kom hem igår runt 3 tiden, då gjorde vi iordning oss lite och sen åkte till Oskars Morfar och firade att han fyllt år! Åkte och tvättade moppen och sen gick på bio efter det med Emelie,Carro och Kägo. Somnade sen hur skönt som helst i oskars famn. Idag har jag varit i skolan som vanligt och det har väll rullat på som alltid. Gick hem med Emelie efterskolsn och va med henne tills 6 då mamma hämtade mig. Nu ska jag och Oskar sätta igång en film och  sen sova. Godnatt♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela