EMMIE

spanien

Publicerad 2015-02-18 19:27:00 i my life,

Hej! Jag sitter i lobbyn nu efter en lång dag på vatten land. Internet här har varit lite struligt där av ingen uppdatering men jag får börja gå ner till lobbyn lite. Vi har haft jätte bra väder än så länge, knappt någon blåst och runt 26 grader varje dag. Vi bor på ett lägenhets hotell i playa de ingles som är jätte mysigt! Vi har varit runt lite på olika shopping center som har varit förvånandsvärd bra. Visar vad jag har köpt när jag kommer hem till sverige igen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela