EMMIE

Trött

Publicerad 2013-04-28 15:13:00 i Vänner,

Hejsan.. Sitter hos Linn nu och äter för har paus från dansen tills 4. Då ska vi ha ljusrep, genomrep och allt så allting funkar tills imorgon. Är helt totalt slut, igår va jag och grillade hos Agaton ned Julia Emelie och Alex. Sen drog vi hem till mej på kvällen och bastade oså. Lagade tacos me, sen kom Filip Mattias Metaxas och Rikard och va hos oss en stund också. Somnade sen vid 5 någon gång precis som jag gjorde i fredags så har knappt fått någon sömn alls den här helgen.. Men får sova någon annan gång haha. Nu ska vi typ fixa lite och sen cykla tillbaka ut till dansen. Kommer komma hem vid 9 tiden någon gång så bloggar nog inte mer idag. puss❤

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela