EMMIE

E❤️O

Publicerad 2013-11-27 23:21:39 i mitt hjärta <3,

Igår hade jag och Oskar två månader så först gick vi och åt middag på ginger och efter gick vi på bio. Såg The Hungergames, tyckte att den va bra men ettan är bättre. Den slutade halv 12, då gick vi hem till han så sov jag där. Under natten fick jag feber och blev jätte förkyld så idag stannade jag hemma. Har sovit massa tills Oskar kom och höll mej sällskap. Kollade film och sov bara typ xd. Nu ska jag sova så jag blir frisk. Blir hemma imorgon igen tyvärr.  Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela