EMMIE

Måndag

Publicerad 2013-11-25 23:23:11 i SKOLAN,

Hej! Skolan va som vanligt fram tills lunch, först gick jag och lunchade på ginger med Julia och Emelie. Sen gick vi till bryggaren för något som hette skapande skola. Då vi fick göra själv porträtt av oss själva, slutade med de vid 3. Då gick jag och Emelie hem till henne, drack te och pratade massor. Sen tog jag 6 bussen hem till Oskar. Kollade film och åt massa glass xd! Hans mamma skjutsade hem mej vid 10 tiden, nu har jag fixat mej och ska sova. Godnatt❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela