EMMIE

onsdag

Publicerad 2015-03-11 22:00:53 i my life,

idag efter en kort dag i skolan så träffade jag min saknade Hanna. Jag åkte först till Ellen Key och hälsade på medans hon hade sin sista lektion, de var jätte mysigt att träffa mina gammla lärare där. Sen gick vi ner på stan och gick ut med hunden innan vi kollade på Liza när hon spelade fiol på mejeriet och sedan driekt efter så åkte vi för ett pass på TR. De va skit jobbigt men kul :D jag ska alldeles strax gå och lägga mig, ska upp halv 5 imrogon för att ta bussen till Kalmar med skolan..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Axmon

Jag heter Emmie och bor i staden Västervik. Jag går fösta året på gymnasiet, umgås med mina vänner och min pojkvän. Har även börjar träna lite och tycker att det är kul! Hoppas du fortsätter läsa framöver :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela